søndag 20. september 2009

To nye jakker!

Fra 8 til 15 igår var jeg på plass på Rimi og gjorde mine plikter der. Vel hjemme ble sofaen og tv-kontrollen flittig brukt. Jan Arild og jeg hadde hjemmekveld på høyt nivå med terteskjell, "Skal vi danse", milkshake, potetgull og "God kveld, Norge". Veldig koselig, og ikke minst deilig å bare slappe av. I dag skulle vi egentlig hjelpe mamma og pappa med å ta ned forteltet og flytte campingvogna i Strömstad, da de har solgt det. Men på grunn av regnet ble det ikke noe av. Ikke noe særlig å pakke sammen tepper og fortelt når det er bløtt.. Derfor tok Jan Arild og jeg oss en tur til Nordby og brukte litt penger i steden. Jeg kjøpte meg to jakker og en tights i imitert skinn:


Har altså nå endelig fått meg skinnjakke, noe jeg lenge har lett etter. Fant til slutt en jeg falt for på MQ. Fant ikke noe bilde av den på nettet, men fant av den andre jakka jeg kjøpte idag, og som jeg er veldig fornøyd med:

1 kommentar:

L sa...

Deilig med shopping og fiin jakke og tights du har fått deg. Jeg er hjemme neste helg, håper kanskje jeg rekker å se deg, hvis du har tid <3