lørdag 12. september 2009

Grei utsikt

Fra torsdag til fredag sov jeg på hytta sammen med mamma og pappa. Dro dit etter jobb i steden for å dra hjem til det mørke og ensomme huset mitt. Sov som en stein, og våknet til denne utsikten:


En helt OK septembermorgen.. Vakkert!

Jan Arild kom hjem fra klasseturen igår ettermiddag, og han var strålende fornøyd med turen. Kunne ikke gått bedre, som han selv sa. Sånt blir jeg glad av!

Igår kveld var vi i familieselskap til tante og onkel i Enningdalen. Koselig :-)

Idag har vi spist en sen, men god frokost. Nå er min kjære ute og stabler ved, og jeg skal gjøre noen oppgaver i operasjonsanalyse, før jeg skal bake boller. I kveld får Jan Arild besøk av en kamerat, og jeg skal leke med mine to kusiner, Angelica og Natalie. Gleder meg!

Håper alle har en fin lørdag!

Ingen kommentarer: