torsdag 16. juli 2009

Innlegg dedikert til Elise

Hvorfor dedikert til Elise? Jo, fordi ho er på jobb, og jeg fikk på sms fra henne et ønske om at jeg skulle oppdatere bloggen fordi ho "kjedeeer seeeg" som ho så fint skrev. Derfor et kjapt innlegg før jeg drar til hytta for å sole:

Igår, når jeg satt ute i solen, strøk jeg meg tilfeldig over høyre legg. Der kjente jeg noe som ikke pleier å være der! Jeg tok en nærmere titt, og hva var det? Jo, en flått! ÆæÆÆææææÆÆ!
Jeg så sånn ca slik ut:



Jeg tok telefonen fatt og ringte mine to menn i livet, nemlig pappa og Jan Arild. Jeg ringte pappa først, som sa jeg måtte ta den ut. Jeg ville ikke gjøre det selv, for var redd for ikke å få ut hele. Så vi ble enige om at jeg skulle vente til Jan Arild kom hjem fra jobb. Ringte Jan Arild, og han sa jeg måtte ta den ut med én gang. Og det var jo flere timer til han kom hjem.. Sa også til han at jeg ikke ville gjøre det selv. Men jeg fortalte han at jeg sto på farta til å dra ned til hans mamma for litt sosial soling i hagen, så vi ble enige om at ho sikkert kunne ta den. Det første jeg gjorde hos svigermor, var å slenge leggen min opp på fanget hennes. Ho brukte ca 1,5 sekund på å ta den ut. Jeg merket det ikke en gang! Kjekt med svigermor i nær omkrets! :-)

Nå skal jeg på hytta! Heei!

(Fornøyd, Elise?)

1 kommentar:

Elise sa...

Så koselig med innlegg dedikert til meg ;-)) Tror for øvrig at det vil være lurt å ta en tur til legen hvis det var sånn du så ut etter at flåtten hadde sugd på leggen din. Haha :) Kos deg på hytta! Sees etterpå <3