mandag 27. juli 2009

Helgen

Beklager dårlig blogging de siste dagene, men har blant annet vært på hyttetur fra fredag til lørdag, og der blir det naturlig nok dårlig med blogging. Hytteturen var på hytta til Stine L på Lökholmen sammen med Stine, Rannveig, Stine J, Veronika, Christin og meg selv. Christin var så heldig å jobbe natten denne dagen, så hun måtte forlate oss i 21-tiden. Urutinert! Men før hun dro spiste vi ferske reker og spilte litt spill. Senere gikk vi en runde på Lökholmen, og vi fant et kirsebærtre! Kunne jo selvfølgelig ikke la det stå der alene uten å smake litt. Men det var lettere sagt enn gjort, da bærene hang veldig høyt.

Samarbeid på høyt nivå for å få tak i grener som henger langt bort..


Resten av kvelden gikk med til kortspilling, Yatzi og opp til flere latterkramper. En veldig morsom kveld! Sovnet vel litt før kl 03.. Lørdag morgen tok vi frokosten på verandaen i sola, før vi tok en tur til Strömstad på polet. Det var det fler enn oss som gjorde! Siden Veronika var på besøk, måtte vi på hjemveien en snartur innom Nordby. Det ble kun titting på meg med mine 183 kroner på kontoen..

Søndagen tilbragte Jan Arild og jeg på hytta hos mamma og pappa, det var jo fint vær og varmt! Kjempedeilig. Kvelden gikk med til film og pizza i sofaen hjemme hos oss, perfekt søndag!

Idag var det tilbake på jobb, siste uka før jeg har ferie! Nå skal jeg på trening! Prekæs.

Ingen kommentarer: