mandag 20. juli 2009

Hytta

På torsdag dro jeg til hytta for å sole meg, var ganske så varmt så lenge sola ikke var bak en sky.. Etter jobb kom Jan Arild også, så vi tok middagen her. Bestemte oss for å ta noe enkelt, og dermed grillet vi pølser! Veldig godt, spør du meg!


Grillmester Andersen

Her nøt vi den avanserte middagen. Helt OK utsikt fra hytta..

Igår ettermiddag dro vi ut til hytta igjen. Planen var å låne båten til mamma og pappa for å dra ut og fiske. Som sagt, så gjort.

På vei utover for å fiske. Hytta "vår" ser dere til høyre for Jan Arild. Den hvite.

Venter på napp..

Vi fikk ingen fisk.. Bomtur. Jan Arilds foreldre var ute og fisket samtidig, de fikk 15. Urettferdig. Men vi er bedt på makrellmiddag til de kl 16 idag, så da er det jo greit.. ;-) Gleder meg!
Jeg lurte Jan Arild til å smile til kameraet på vei hjem fra fiskingen.

Ingen kommentarer: