fredag 10. juli 2009

Endelig helg!

Igår var jeg som sagt hos min kjære Elise og så på finalen i Ungkaren. Vi ble begge veldig overrasket over Jasons (altså ungakarens) valg, og når jeg kom hjem, googlet jeg han for å se om han fortsatt var sammen med Melissa, som han valgte. Det viste seg der at det var han ikke. Men det var en litt ny vri på dette bruddet. De var ikke sammen fordi han hadde vært utro mot Melissa med hun han valgte bort, nemlig Molly. For en drittsekk! Bra Elise og jeg ikke engasjerer oss så mye i slike fantastiske tvprogram..


Han valgte hun til venstre, var utro med hun til høyre.. Dust.

Idag har jeg begynt bankjobben på Nordby. Som jeg har nevnt før, så skulle jeg ha de tre første ukene på Haldenkontoret, og de tre siste på Nordbykontoret. Idag begynte jeg altså på Nordby. Noe som betyr at jeg har tilgang til litt for mange butikker etter endt arbeidstid.. Idag førte det til at jeg svidde av noen lapper hos en av Nordbys nye butikker, nemlig Bellbox. Første gangen jeg så denne butikken, visste jeg at dette er et sted jeg kommer til å bruke mye penger. Og hittil har det stemt ganske bra.. Jeg elsker å bruke penger på hårprodukter, så dette er virkelig et skummelt sted for meg.. Men men. Håret mitt blir sikkert veldig fornøyd! Idag forlot jeg butikken med dette:








S Factors shampoo og balsam, i tillegg til shinespray. Fra Fudge kjøpte jeg den godt omtalte saltvannssprayen. Alltid spennende å prøve nye produkter!

Nå ligger jeg så lang jeg er på sofa'n og ser The Hills. Bør vel snart gå i dusjen, for klokka 19 skal vi være på bursdagsfest!

God helg, folkens! :-)

Ingen kommentarer: