onsdag 3. juni 2009

Morsom drøm?

Helgen var utrolig deilig og forholdsvis avslappende. Slappet totalt av når jeg kom hjem fra jobb, men var litt kjedelig at jeg måtte stå opp kl 8 hver dag. Det hadde jeg ikke gjort om jeg hadde hatt fri! Men jeg tjente gode penger de timene, da det var røde dager med 100 % ekstra betalt. Det trengs, for å si det mildt! Gleder meg til å komme meg godt over på plussiden når det gjelder det økonomiske. Har vært noen måneder med lite å rutte med. Men sommeren er som regel en god tid når det gjelder penger! :-)

Tenkte egentlig bare å fortelle at jeg i natt våknet av noe jeg sjelden våkner av. Nemlig Jan Arild som ligger ved siden av meg og holder på å le seg skakk! Hahaha. Han lo ikke høyt og gapende, men intensivt og lenge. Jeg blir litt satt ut av sånt, så jeg ga han en klem, og håpet at han skulle våkne, noe han gjorde. Jeg spurte om han var våken eller sov når han lo, og han svarte "begge deler", mens han fortsatte å le litt, antakelig noe omtåket etter å nettopp ha blitt vekket. Jeg måtte ho spørre hva han hadde drømt, og han hadde visst drømt at vi var i skogen et sted, og jeg hadde kledd meg ut som Sabeltan og sunget Kaptein Sabeltansangen med matchende stemme. Haha. Kan jo i og for seg skjønne at han lo godt av det! :-D

Ingen kommentarer: