torsdag 18. juni 2009

Fetter Martin!

Idag har jeg hatt min siste dag på Rimi for sommeren. Jeg skal jo jobbe i Handelsbanken i sommer, begynner på mandag, og skal jobbe der hver mandag til fredag i seks uker fremover. Etter det skal jeg tilbake på Rimi. Snilt av sjefen å la meg holde på sånn hvert år! :-) Setter jeg pris på!
Jeg jobbet til kl 20 idag, og når jeg kom hjem, hadde Jan Arild dekket på for oss to til reker! Mm. Kjempegodt, og ikke minst koselig. Nå ligger vi på sofaen og ser på Ungkaren.
I morgen kommer min favorittfetter og bestekamerat Martin hjem fra Bergen. Han studerer der på NHH, og kommer altså hjem for sommerferie. Gleder meg masse til å se han!
Meg og Martin for to (?) år siden

I morgen kveld (fredag) er jeg bedt til Stine L på jentekveld med reker og vin! (Reker to dager på rad er ikke oe problem!) Blir nok veldig koselig!

Søte Stine :-)

Meg til venstre, Stine L nr tre fra venstre :-)

Ingen kommentarer: