tirsdag 30. juni 2009

Langweekend!

I skrivende stund er jeg på jobb i banken, som jeg for øvrig er hver dag for tiden. Litt kjedelig å sitte inne i det fine været, men når lønningsdagen er her, er det nok greit likevel.. Dessuten slutter jeg ganske tidlig, så jeg rekker sol etter jobb. Det som er slitsomt med å være på jobb, er at jeg er så trøtt! Varmen om nettene ødelegger søvnen totalt, jeg sover lite! Slitsomt. Like før jeg investerer i en liten airconditiongreie..

I morgen må jeg (og Jan Arild, for den saks skyld) pakke. På torsdag drar vi nemlig til Stockholm! Det blir mest sannsynlig vår eneste ferie i sommer, bortsett fra dagsturer til hytta og en langhelg på Hvaler. Vi lurer også på en sydentur i august, men det er enda ikke bestemt noe sikkert.
I Stockholm skal vi bare ta det rolig og spise, sole, shoppe, titte, sitte på en benk i sola i Gamlastan og spise is, være på sjøen også skal vi mest sannsynlig spise litt til. Gleder meg til kvalitetstid med kjæresten i skandinavias kanskje fineste by. Jeg har vært der en gang før, mens det blir jomfruturen for min kjære.

Her har vi planer om å ta en båttur.

Og her i Gamla Stan gleder jeg meg til både å titte og spise is!

Ingen kommentarer: