onsdag 17. juni 2009

De siste dagene

Ettermiddagen, natten og formiddagen i Strömstad med Natalie, var veldig koselig! Når jeg kom fra jobb litt før kl 17, hadde hun middagen klar. Vi spiste og slappet av litt, før vi tok beina fatt og tok en powerwalk til Std sentrum, kjøpte litt godis, frukt og grønnsaker, og gikk hjem igjen.



Vel på plass i sofaen igjen med det gode vi hadde kjøpt, ble vi sittende, og tilbragte resten av kvelden der. Veldig deilig. I og med at hennes kjære, Marius, hadde nattevakt, kom jo han hjem på morgenen, kl 07.30. Siden han hadde gitt sin plass i dobbeltsenga til meg, la han seg på sofaen. Når Natalie og jeg sto opp i 10-tiden, spiste vi frokost med han. Natalie og jeg dro etterhvert til Halden, og på hver vår jobb.

Etter jobb, var Jan Arild og jeg bedt på grilling hos svigers, så da var vi der. Spiste ute i sola, veldig deilig.

Idag har jeg endelig fått prøvd sykkelen min på ordentlig! Dere har kanskje til og med glemt at jeg i eksamenstida kjøpte meg en sykkel? Idag tok jeg turen, og syklet to mil. Veldig fornøyd med egen innsats!

Ganske så sliten etter sykkelturen:

Når Jan Arild kom hjem fra jobb, spiste vi middag, og dro til Svinesundsparken hvor vi skulle møte Marius og Natalie. Vi skulle til Skeidar for å se på sofa. Både de og vi trenger en ny. Jan Arild og jeg endte faktisk opp med å kjøpe denne:


Fin?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med ny sofa, den ser jo fin ut. Når blir den levert?
Klem fra mamma Mona

Kristine sa...

Sofaen skal hentes torsdag om en uke. Så får vi håpe at vi har penger da..