onsdag 6. mai 2009

SINT!

Sint, ja! Faen. Jævla eksamen. Jeg blir så utrolig skuffa når det er ting jeg ikke får til. Spesielt ting jeg føler jeg har sittet med 24/7 den siste uka. Og 60 % av oppgavene jeg fikk på eksamen idag, var av den typen som gjør meg skuffa av. Det er ubeskrivelig kjipt å forlate eksamensrommet (verdt å nevne at jeg satt tiden ut + fem minutter til) når jeg vet at jeg har gjort det dårlig. Så dårlig at jeg mest sannsynlig drar i land en F. F betyr stryk, for de som ikke vet det. Jeg har aldri strøket på noe som helst før, så det blir en ny opplevelse. Er ikke det å stryke som er det verste, men det at jeg må ha en ekstra eksamen i desember for å ta opp den jeg hadde idag. Det pleier liksom å holde med de eksamnene man har fra før. Man har som regel ikke noen sterk lyst og trang for å lese til flere enn det som er ment. Men i desember 09 får jeg altså en ekstra å lese på. Har dog snakket med flere i klassen etter dagens eksamen, og det har vist seg at jeg helt klart ikke blir alene om å få en eksamen ekstra i desember.. Men det hjelper likevel så lite..

Det var dagens frustrasjon. Takk for meg. Nå skal jeg ut og sykle fra meg skuffelsen og sinnet.

2 kommentarer:

Susanne sa...

Eg trur du står!

jenjeen sa...

kämpa på gumman! du e grym:) puss jennie.