onsdag 13. mai 2009

Briste eller bære







Nå har jeg lagt bort bøkene for morgendagens eksamen. Dette er de to bøkene jeg har hygget meg med de siste dagene.



Nå får det gå som det går. Gleder meg utrolig til i morgen kl 13.00. Da skal jeg jaggu ta meg en kjøretur nedom byen og gjøre litt ærender, handle litt mat! Det har jeg ikke gjort på mange dager, har såvidt vært på utsiden av husets fire vegger! Hvis jeg ser bort i fra hagen og uteplassen på utsiden av huset, har jeg ikke vært noe som helst sted siden søndag da jeg så Kvik - Skeid. Det begynner jo å bli en stund siden nå. Så i morgen skal jeg feire at andre eksamen er over med en tur i en matbutikk! ;-D Får håpe på at stipendet kommer i morgen, og ikke på fredag, som det egentlig skal. Hvis ikke blir det kun "vindusshopping" i matbutikken. Og dét er vel ikke så veldig stas, er det vel?
Så i morgen har jeg altså min andre av tre eksamner. I morgen ettermiddag og kveld, skal jeg bare slappe av og grille med min kjære (tror jeg?). Kanskje jeg tar meg en sykkeltur! :-) På fredag skal jeg jobbe på Rimi fra 12 til 19. Etter det, er det fortsatt usikkert hva jeg skal. Kanskje Jan Arild og jeg finner på noe kult! ;-D
Lørdag formiddag blir det vel forhåpentligvis litt lesing på den siste eksamen, og klokka 15 skal jeg - på fotballens nasjonaldag, altså 16. mai - atter igjen på Stadio'n og se Kvik Halden spille kamp. Denne gang seriekamp mot Østsiden, noe som betyr et spennende toppoppgjør. Lørdag kveld er jeg bedt på ost, kjeks og vin til Natalie! Gleder meg! :-)

Natalie og meg for et par helger siden


Søndag er det jo 17. mai. Jeg skal opp tidlig og inn i bunaden for å dra til sentrum og se på toget. Deretter bærer det til mammas bror for tradisjonell Pettersensamling. Kvelden 17. mai er fortsatt ubestemt. Konklusjonen er at jeg tror det blir noen fine dager etter klokken 13 i morgen!

Ingen kommentarer: