onsdag 27. mai 2009

Naken Nannskog?

Ettårsdagen vår ble en fin dag! Siden det egentlig var en helt vanlig mandag, var Jan Arild på jobb fra 7 til 15.30, men jeg fikk noen ekstra klemmer før han forlot senga. Når han kom hjem fra jobb spiste vi en rask middag før han skulle møte opp på Halden Stadio'n kl 17.45 for å spille kamp. Han dro vel 17.30, men ringte meg ti minutter etterpå. "Gjett hva jeg har glemt a?" sa han. Jeg gjettet sko, og det var riktig. Så da var det bare for meg å sette meg i bilen. Dro ned og leverte skoa hans, også dro jeg til Christine, for hun skulle være med meg og se kampen. Sola skinte, og det var utrolig varmt! Deilig. Kvik vant forøvrig 7-0 :-) Etter kampen kjørte jeg Christine hjem, før jeg selv kjørte hjem. Jan Arild og jeg spiste reker og så på film. Kjempekoselig!

Idag kommer Kirsti til Halden! Kirsti er en av de jentene som Iselin og jeg hang mest sammen med i Mexico. Grunnen til at ho kommer, er cupkampen i kveld, Kvik Halden - Stabæk. Kirsti er nemlig fra Bærum og ankommer byen i Stabækfarger. Det blir kjempekoselig å se ho igjen, og etter kampen skal vi ned på uteserveringa på brygga og spise og kanskje ta noen utepils :-) Så det er ikke helt feil at sola skinner fra blå himmel idag! Dessuten går det rykter om at Nannskog skal løpe naken over bybrua dersom Kvik vinner..

Gale Kirsti!

Nå skal jeg støvsuge og vaske klær! Tjohoo!

Vil passe på å gratulere lillebror som fikk lappen på mandag! En noe etterlengtet lapp, tror jeg ;-)

1 kommentar:

Susanne sa...

Hørtes koslig ut ;)