fredag 15. oktober 2010

Niesen

5. september kom mitt kjære tantebarn til verden. Hun heter Hedda Synnøve og er selvfølgelig verdens vakreste. Hun kom nesten to uker etter termin, og det var ikke en hvilken som helst dato, men bursdagen til moren sin. Det var jo den beste bursdagsgaven Amanda kunne få :-)
Her er hun to dager gammel, og ligger i fanget mitt

Fire uker gammel

Jeg kan vel ikke kalle meg ekte tante, i og med at det er Jan Arilds bror som har blitt pappa, og ikke min lillebror. Men jeg er uansett Heddas eneste tante, så jeg har allerede begynt å lære henne opp til å kalle meg Yndlingstante ;-)
________________________________________________
Var hos Expert med pc'en min idag, og det viste seg at det var laderen som hadde tatt kvelden, ikke pc'en. Thank you! Så nå funker den som normalt igjen, og jeg ble bare 350,- fattigere, ikke 5 000,- som jeg hadde fryktet!

1 kommentar:

Unknown sa...

Så fine jenta :) Å kjempe fint navn :)