mandag 29. mars 2010

Torsdagens outfit

Mitt aller første antrekkinnlegg! På tide, vil kanskje noen si. Skeptisk vil jeg si. Synes det er ganske kleint å blogge om hva man har på seg. Dette bildet tok jeg så absolutt ikke med tanke på bloggen, men med tanke på min kjære samboer. Han har nemlig ønsket helt siden vi ble sammen at jeg skal gå til innkjøp av et par Converse. I vinter gjorde jeg det, og på torsdag var de i bruk for aller første gang. Og ja, jeg fikk gnagesår! Derfor dette bildet, han var nemlig på jobb da jeg tok de på meg, så jeg sendte det til han på mms som et bevis. Jeg fikk en ganske så fornøyd sms tilbake! ;-D


Med mindre jeg nå blir druknet i kommentarer om at jeg må fortsette med outfitinnlegg fremover, blir nok dette første og siste gang.

(Susanne, skulle ikke du ha et antrekk i uken på bloggen din? ;-)

2 kommentarer:

Jannicke Iren Johansen sa...

Kristine!!DET var på tide med første Converse. Du kommer til å elske de-jeg brukler mine til typ alt!!!!

Susanne sa...

Love it ;) hihi.. Jeg synes så absolutt at du skal fortsette! Og jaa.. jeg skulle egentlig ha lagt ut outfitinnlegg ja! høhø.. Skjerpings! Jeg lover! Må bare få noen til å ta bilder av meg.. samt ha litt fine outfits. Akkurat nå sitter jeg i joggebukse fra sparkjøp! Tror ikke det blir idag med andre ord ;) men det kommer, det kommer!