fredag 5. mars 2010

Congrats!

Gratulerer så masse til meg selv som
ble 22 år igår, 4. mars!


Dagen kunne ikke startet bedre jo! med fire timer Investering og finansiering. Vel hjemme fikk jeg bursdagsgave av Janus som var en utrolig fin orkidé og et veldig fint kort. I kortet sto det at jeg kunne velge meg ut en sølvklokke (som jeg har ønsket meg), mens han skulle betale! Snilleste. Som om ikke det var nok, hadde han laget et gavekort med tre forskjellige ting: 1) Middag med dessert på restaurant, 2) Vask av hus og 3) Valgfritt. Den tredje tror jeg kanskje jeg skal bruke opp til storrengjørring av bilen min.. Det trengs!

På tirsdag fikk jeg sms av pappa hvor det sto "Jobber du på torsdag, eller kan vi komme på besøk med kake kaffe?" Perfekt. Så mamma, pappa og lillebror kom hit igår kveld med kake og gaver. Lillebror og kjæresten hans hadde klart å skaffe det gamle Nintendo 64-spillet MarioParty som jeg spilte veldig mye for en del år siden. I det siste har jeg snakket om å prøve å skaffe meg det, men det har bare blitt med snakket. Men nå hadde altså lillebror fikset det, så det ble litt spilling av MarioParty med familien igår før de dro. Veldig moro!

Av mamma og pappa fikk jeg penger innsatt på BSU-kontoen min, i tillegg til to deler til servicet jeg samler på. Og jeg er storfornøyd!

Nå er det helg!

Ingen kommentarer: