lørdag 9. januar 2010

Vellykket kinotur!

Kinoturen var veldig vellykket! Sebastian storkoste seg både med filmen og Smurfe-godterier. Kino for første gang var stas, og han fulgte med hele filmen. Moro! Jeg personlig synes filmen i seg selv var noe talentløs. Kun oteren Oda snakket bokmål! Resten av figurene var fra både Bodø, Sør-Norge og Nord-Norge. Avansert dialekt er ikke bare bare å forstå for barn på 3-4 år, så der fikk den jammen en liten minus av meg. Ellers var det god stemning! :-)

Noen venninner av meg som har forlatt Halden og fløyet tilbake til studiene i bartebyen etterlyser bilder av min nye frisyre. De var nemlig hos meg på søndag kveld, og jeg skulle klippe meg på mandag. Det ble 15 cm kortere på lengden, mye oppklipping og forholdsvis kort skråugg. Så her får dere bilde, jenter:

Nå skal jeg hoppe i dusjen, før jeg skal leke med Stine L, Christin, Benny, Mari, Linn S, Stine O, Caroline og Marlene! :-)

5 kommentarer:

MarieMO sa...

Kjempefin frisyre, Kristine! :D

Kiir sa...

Så fin!:D

L sa...

Du ble veldig fin på håret, snupp :-)

Unknown sa...

Fin du var :))

Cc sa...

Snerten frisyre! Det kledde du veldig! :-)