tirsdag 1. desember 2009

1. desember

"Hei. Det er en stund siden vi har sett deg. Vi håper å se deg snart igjen. Vil du ha hjelp så ta kontakt. Trimhilsen oss på Family Sportsclub Halden."
Ehm. Jadda. Er fullt klar over at jeg ikke har slitt ned dørlista hos Family de siste ukene, men de trenger vel ikke å gni det inn? Jeg har da virkelig dårlig nok samvittighet for alt jeg ikke rekker med fra før! Så, tusen takk for det, Family! Ingen julegave til dere i år, nei.
Det verste (evt. beste?) er at jeg savner treningen. Men bare vent! Jeg skal bli julens mest sette på Family Halden. Lover!

Jeg har altså knapt med tid om dagen. Makroeksamen igår, som jeg (og mange andre) fikk alt for dårlig tid på, noe som førte til to, nesten tre, ubesvarte deloppgaver som jeg kunne skrevet en hel masse på hvis jeg hadde hatt en time til. Surt!
Idag er det den hersens båtførereksamen som kommer på et veldig dårlig tidspunkt. Lesingen til den har naturlig nok blitt nedprioritert, men jeg håper den intensive timen jeg viet til båtboka igår holder til å bestå.
Og på torsdag venter Metode 2-eksamen, som jeg har alt for dårlig tid til å lære pensum på. Så ja. Å skrive blogg har jeg vel egentlig så absolutt ikke tid til. Men om dere vil ha en liten oppdatering fra hjemmet, kan dere gå inn på Jan Arilds blogg. Han skrev et innlegg igår om hvordan det er å bo sammen med en eksamenslesende kjæreste.

(Med tanke på datoen idag, burde vel dette innlegget egentlig vært viet til bilder av julestemningen i huset, adventsstaken som er fremme, julebakst og andre herlige ting, men det får nok vente. Men gud, som jeg gleder meg!)

Ingen kommentarer: