fredag 27. november 2009

Eksamen og babyer og sånn

Middagen på Big Horn var supergod! Vi ble så mette at vi slet med å sitte i ro når vi etter middagen dro hjem til svigers hvor vi var bedt på vafler. Uansett hvordan vi satt, var det utrolig ubehagelig. Litt for mye ytrefilet, kanskje? Men når man først spiser på et fint sted og betaler dyre dommer for maten, må man jo spise opp alt!

Gårsdagen gikk med til en del makrolesing. Superartig. Ehm. Ja. Dagen idag burde vel vies til samme aktivitet, men det er neimen ikke lett å komme i gang! Men jeg skal gjøre et hardt forsøk nå. Snart. Skal hvertfall vente til tevannet mitt har kokt opp. Så kanskje. Lenge leve utsetting! Holder hvertfall motet oppe ved å tenke at om seks dager er jeg ferdig med to av tre!

I kveld skal vi være på plass hos Angelica og Tor-David kl 18.30. Derfra skal vi sette kursen videre mot Strömstad, hvor Natalie og Marius bor. Vi skal spise taco og se på fredagsunderholdningen, før vi skal ta beina fatt og rusle ut i Strömstads gater. Der er det nemlig Nattöppet idag! Alle byens butikker har dermed åpent mellom 20 og 24 med masse gode tilbud. Det blir helt sikkert en veldig koselig kveld, og ikke minst blir det veldig deilig å gjøre noe annet enn å lese!

Kan jo fortelle at det har skjedd mye på babyfronten de siste dagene. En god venninne av meg, Silje, fødte en gutt natt til onsdag. Gleder meg til å se gutten som skal hete Tobias. Thomas, en god kamerat av Jan Arild er stolt far.

Silje og Thomas


I tillegg ble tidenes beste sjef, Jon, som er sjefen på Rimi der jeg jobber, pappa igår kveld. Samboeren hans, Madelen, fødte Johannes, to uker etter termin. Det var altså en veldig etterlengtet gutt! Gleder meg til å se Jon med babyen! Er ganske sikker på at han kommer til å være helt tullerusk. Haha. :-D

Fader, nå har tevannet kokt opp. Ehm. Ja..

2 kommentarer:

Susanne sa...

Så kosligt med så mange babyer ;)

Susanne sa...

SV: Tusen takk :D Da skal jeg prøve å blogge litt mindre, slik at du kan konsentrere deg.. Neeeida :) Men så hyggelig med liten baby da :))