fredag 4. desember 2009

Endelig!

Endelig en liten pause i lesingen! Igår hadde jeg eksamen nr to av tre (vi trenger ikke snakke om hvordan den gikk) og den neste er om ti dager. Derfor unner jeg meg en helg fri uten lesing, så idag har jeg vært på Nordby, hovedsakelig for å handle på Panduro. Kom meg ganske tidlig opp, og var på plass på harryhandel litt over kl 10. Kjøpte meg en del stæsj til scrappingen min, i tillegg til litt julepynt og sånn. Koselig handling! Så nå skal jeg sette meg og pusle litt med det jeg har kjøpt, og i kveld blir det ferske reker og krabber til fredagstv'en med Jan Arild. Finfin dag! <3

Hva driver dere med i helgen? :-)

La meg gjette!
Linn B: Leser?
Susanne: Flytter?
Marie Mo: Leser og banner over feberen?
Mamma: Rydder?
Stine J: Leser?
Kiir: Flytter/pakker?
Elise: Leser og savner meg? ;-)
Solvang: Speiler seg?

9 kommentarer:

Malin:) sa...

Malin? :(
Malin: leser!!! :(

L sa...

Hahaha, den digget jeg! "La meg gjette hva dere driver med i helgen.." Ja, Linn skal lese, men først en tur på julefest i aften. Leverte siste hjemmeeksamen i finansiering i dag, så noe moro må man da ha også? Lesefri helg er lov! Du er flink! Gleder meg masse til å komme hjem til jul, selv om det blir supersent :-(

Elise sa...

Oh yes, indeed! :)) Jeg leser riktignok ikke for øyeblikket, men savner deg, det gjør jeg nok <3

Marie MO sa...

Feberen e så godt som bortevekk. Men du har rett, eg lese og banne øve caset me fikk utlevert! Ei stk oppgitt Marie Mo! Nyt lesefri helg, vakra! Fortjent:)

Anonym sa...

Hadde tenkt a skive en lang kommentar til bloggen din, men jeg har ikke tid. Jeg rydder nemlig i dag :-)) Klem fra mamma

Kiir sa...

Correctamundo! Eller, neste i hvertfall. Jeg var ute på hallåi og moro i går, så nå ligger jeg på sofaen og henter meg inn og tenker på at jeg burde pakke.

Susanne sa...

Hei hå! Burde nok ha flyttet, men nei! Jeg har så mye å gjøre at jeg vet ikke hvor jeg skal starte! Ender bare med at jeg setter meg ned og ikke gjør noenting!

SINNSYKE André Solvang sa...

Woot! :p

Ccpunch sa...

Cecilie? ;-)