søndag 8. november 2009

Søndag

I skrivende stund burde jeg lese makroøkonomi eller gjøre noen metode 2-oppgaver. Gjør jeg det? Nei. Jeg våknet 12.21. Oj, klokka er nesten halv ett! Vekket Janus, og vi sto opp forholdsvis raskt, da vi så absolutt hadde sovet lenge nok. Vi var hjemme kl 2 i natt etter et utrolig morsomt 150 årslag. Tre generasjoner var invitert, og vi var over 80 mennesker på bygdehuset på Idd, alt fra 17 til 85 år. God mat og mye morsomme mennesker, i tillegg til svingdansing med fedre, onkler og fettere blir gøy. Noe det også ble. Vi er litt reduserte og slitne idag, men det hjelper nok med middag hos svigers om en drøy halvtime.

Fetter Eirik og hans Caroline i full sving


Mamma og pappa


Kusine Line og bestemor


Meg og Jan Arild kl 01.30


I kveld får jeg besøk av Rannveig, Stine J og Christin. Stine og Rannveig er hjemme fra Trondheim, så igår var det jentefest hvor de feiret bursdagen til Christin, så var veldig synd at det kolliderte med 150 årslaget, men sånn er det noen ganger. Men de kommer hvertfall til meg i kveld, så da får jeg vært sammen med de før de drar tilbake til bartebyen i morgen :-)

Håper alle har hatt en fin helg! :-)

Ingen kommentarer: