søndag 1. november 2009

Halloweenfest

Igår var det duket for bursdagsfest for Natalie. Det var jo Halloween, så vi skulle komme utkledd. Jeg kledde meg ut som en kanin, og Jan Arild var Billie Joe, vokalisten i Green Day.

Bursdagsbarnet til venstre (dødsengel), Marius (zombie), Angelica (bjørn), Tor (Slash), meg og Janus.

Festen var veldig vellykket. Var veldig moro, med litt for mye alkohol for min del, og det ble derfor en forholdsvis tidlig natt for Jan Arild og meg. Når jeg våknet idag, og skulle ned for å hente meg vann, besvimte jeg. Rett og slett. Jan Arild var heldigvis våken, og så derfor det som skjedde. Han har prøvd å forklare meg hvordan jeg så ut når jeg falt på gulvet:

Muren til pipa går altså langs veggen på rommet vårt. Den hadde jeg dunket inn i med hodet først når jeg falt. Så hadde jeg hatt armene rett bakover og bena litt halvveis bøyd. Øynene var store og åpne og jeg hadde lagt rare lyder som om jeg ikke fikk puste. Jeg våknet etterhvert på ryggen på gulvet med en skremt Jan Arild som sto over meg og prøvde å få liv i meg. Han sier at jeg var borte en stund. Skummelt. Jeg kom meg etterhvert og nå er jeg bare helt forferdelig fyllesyk..

Nå har jeg endelig blitt sulten, så nå skal jeg ta meg noe mat!

2 kommentarer:

Susanne sa...

Hørtes skummelt ut :(

Marie MOOO sa...

Nice utkledning, Hagen! ;) Jan Arild ligne jo faktisk, da. Håpe alt står bra til med deg btw, her går det i eksamenslesing dag ut og dag inn;) Makro e det heller dårlig med! Koss ska det gå med oss? :p Lykke til med videre lesing! ;)