tirsdag 24. juni 2008

Updates

Jeg trives virkelig i den nye jobben i Handelsbanken! Akkurat denne uken er det revisorer på besøk, så det er en litt spesiell uke med mye arkivering og diverse, men jeg trives så absolutt likevel! De som kjenner meg godt, vet at jeg er glad i ting som har system, og i en bank er det aller meste i et system. Derfor kan jeg faktisk synes at det å arkivere, som andre syns er drittjobb, rett og slett er helt greit, om ikke bedre enn helt greit! Orden og system er moro å jobbe med. I like! Ellers samles alle ansatte i banken for lunsj på spiserommet. Det blir handlet inn dagens brød fra Motz, tusen forskjellige slags pålegg, kaffe, te og juice. Det du kan tenke seg til et lunsjmåltid, finnes på bordet på spiserommet hos Handelsbanken! Luksus, spør du meg! Deilig.

Resten av uka blir bra! I morgen skal jeg se på min kjære spille derbykamp; Berg IL-Kvik 2. Blir spennende. Skal se på kampen med Kiir og Carina. Mysigt. Jan Arild og jeg har for øvrig vært sammen i en mnd i morgen :-)

På torsdag kveld skal jeg til kusine Marianne. Hun har bedt inn til Kokkelimonkekveld :-D Hanne, Martin, Marianne og jeg møtes inni mellom for å spille Kokkelimonke. Kjempemoro! Jan Arild skulle bli med hvis jeg kunne garantere at han var smart nok for spillet til ikke å tape. Jeg var skeptisk, så spørs om han blir med :-P

Fredag blir det kanskje grilling og øl hos Martin og Maya. Maya har bursdag i morgen! :-)
På lørdag er planen grilling og alkohol hos Nathalie med flickorna! Gleder meg! :-D Nathalie; Vi burde kanskje ta reker? ;-D Hahahaha. JAAA! Nam nam. <3

Nå skal jeg sove. Hardt å være arbeidskær!

1 kommentar:

Anonym sa...

ÅJA, herreguuud! REEEEKER. MMM. Kan vi ikke det a? Hadde vært kanon. Vi fikser. Joa joa joa. Litt reker og noen gilde grillpølser! Kunne det blitt bedre? Neppe ;-)