søndag 22. juni 2008

Første dag i ny jobb

Helgen har vært bra :-) Fredag var jeg som sagt i leiligheten hos Natalie og Marius i Strömstad. Kjempekoselig og ikke minst morsomt! Visse personer der som hever festen mange hakk. Moro moro ;-D
Lørdag var jeg med min kjære til Jørgen og Anette. Anette (Minge Solheim) ble 19 år, og vi var bedt på taco. Jeg dro derfra til Strömstad hvor Line hadde midtsommarfest på campingen. Jeg tok derfor med meg Iselin på roadtrip til Std for å hilse på der. Koselig å se Line igjen! Leeeenge siden sist..
Iselin og jeg vendte tilbake til Halden, og resten er en lang historie..

Idag har jeg vært i bursdag til Jan Arilds bestefar. Litt skummelt, men veldig hyggelig å treffe slekta hans. Gleder meg til neste Engh-bursdag når også Malin er in town ;-)

I morgen er det første dag i ny jobb. Handelsbanken it is. Blir spennende. Ønsk meg lykke til!

Ingen kommentarer: