torsdag 1. september 2011

Tilbake? Igjen..

Ja, da har jeg planer om å gjøre nok et nytt forsøk. Er faktisk flere som har spurt om jeg kan begynne å skrive igjen. Så da prøver jeg.. igjen.
Denne gangen kanskje det blir litt mer interiør og sånne ting, rett og slett fordi vi har kjøpt oss hus! Vi, altså min kjære Jan Arild og jeg, har startet et nytt og bedre liv som gjeldsslaver! Det kan bli spennende.. Stay tuned..
Vi tar hvertfall over huset i morgen kl 17, og jeg gleder meg villt!

Men det blir nok ikke så mye maling og flytting i helgen, for hele lørdagen er vi i bryllup! Jørgen og Anette gifter seg! Så igår var jeg på kjolejakt, og jeg fant en fin en! I følge meg, da..


Håper dere liker at jeg er tilbake?! :-)

2 kommentarer:

L sa...

Ja, hurra, skriv! Og gratulerer med huskjøp, fine :-)

Kiir sa...

Hurra! Skriv, skriv! :D