lørdag 3. september 2011

Bryllup!

Klokken 13 idag var jeg i Rokke kirke for å se vårt vennepar Jørgen og Anette bli mann og kone. Det var en flott vielse med en fantastisk fin brud!
Jan Arild er Jørgens forlover, og brudeparet hadde ønsket seg at Jan Arild skulle spille gitar og synge Good Riddance av Green Day under vielsen. Det er parets sang. Deres favoritt over alle sanger. Min kjære var veeeldig nervøs, men han gjennomførte, og det gikk kjempefint! Det var en stolt samboer som satt på rad to.. ;-)

Nå er jeg hjemme et par timer før jeg skal videre til bryllupsfesten. Og på mandag morgen stikker Jan Arild og jeg, sammen med de nygifte, en uke til Spania, nærmere bestemt Torrevieja. Hvis dere lurer på hvordan været er der til uka, kan jeg fortelle dere at det i følge yr.no skal bli slik:


Gleder meg! :-D Jeg har kun hatt én uke ferie i sommer, så dette skal bli herlig!

1 kommentar:

Anonym sa...

God tur til varmen :-). Klem fra mamma, Mona