onsdag 14. september 2011

Tilbake fra Spania..

Hei hei!

Da er jeg tilbake fra varme, fine Spania. Hadde en herlig tur! Er egentlig ikke så veldig mye å fortelle fra turen, da vi ikke gjorde stort annet enn å slappe av på stranda og spise, men jeg tenkte å skrive litt om turen så fort jeg får bilder fra de vi dro sammen med. Jan Arild og jeg fant nemlig ikke kameraet vårt i flyttekaoset da vi skulle dra..

Kjører heller en enkel "Dagens" :-)

Dagens humør: Bra!
Dagens form: Mja, formen er vel grei. Men den blir ikke super av å være støttemedlem på Spenst..
Dagens burde: Male eller pakke ned ting i esker.
Dagens frisyre: Spenne i luggen.. Fantasifullt!
Dagens sminke: Mascara.
Dagens klær: Svart bukse, grå genser og svart cardigan.
Dagens planer: Gå tur med Alaska, handle husting og pakke ned ting..
Dagens materielle vil ha: Maling, postkasse, sofa..
Dagens fundering: Hvilken farge på sofaen?
Dagens avhengighet: Leppepomade, som alltid.
Dagens kjedeligste: Kaos i huset.
Dagens glede seg til: Til Janus kommer hjem i morgen fra kanotur med en av klassene sine.
Dagens super glede seg til: Flytte inn i huset VÅRT!
Dagens avis: Tenkte bla igjennom alle Halden Arbeiderblad som kom mens vi var i Spania.
Dagens låt: Adele - Someone like you.

Hehe, ser at livet mitt bærer preg av flytting om dagen! ;-)

Ingen kommentarer: