søndag 22. mai 2011

Tradisjon

Dette semesteret har jeg virkelig ikke fulgt tradisjonen min med hyppige blogginnlegg gjennom eksamenstiden. Hva som er grunnen til det, vet jeg egentlig ikke. Jeg kan vel si som toppbloggerne sier når de ikke har postet noen innlegg på to dager; "Jeg trengte noen dager fri, helt uten bloggen." Ja, den får duge.

Men ja, hva har skjedd siden sist? Hmm, jeg føler at det eneste jeg har gjort den siste måneden er å lese. Jeg kunne jo sagt at jeg har sovet, spist, trenet, lest, spist og sovet. Men jeg har bare sovet, spist, lest, spist og sovet. Treningen har utgått. Men jeg kommer sterkere tilbake! Lover. Treningslysten har faktisk vært til stede de siste dagene, så jeg gleder meg til å komme inn i en god rutine igjen.
Apropos fysisk aktivitet og ting som er slitsomt. Jan Arild og jeg (og mange andre) var på et todagers kurs på Rikshospitalet forrige uke. Vi lærte om den hjertefeilen jeg har og mange interessante ting rundt det. Det var både spennende og skremmende, egentlig. Fikk blant annet vite at det kun fødes en eller to i året med samme feil som jeg har. Som Jan Arild sa; jeg er sjelden vare! ;-) Var en annen på kurset med samme feil som meg, ingen av oss hadde før møtt noen med samme feil, så det var interessant å snakke med han. For spesielt interesserte, heter feilen ikke mindre enn truncus arteriosus communis.

I skrivende stund leser jeg egentlig til min siste eksamen på bacheloren i økonomi og administrasjon. Den er i morgen kl 9. Siste! Herregud, så deilig! I morgen kl 12 er jeg et nytt og bedre menneske. Jeg gleder meg vilt! Og jeg gleder meg desto mer til å få meg en "ordentlig" jobb, og begynne å tjene penger. Har funnet drømmejobben, jeg har søkt, og jeg har krysset alt jeg har for at den blir min!

Nå må jeg lese litt igjen..


Slenger med et bilde av Halden Torg sett fra Handelsbanken på 17. mai. Hurra!

2 kommentarer:

Malin sa...

Liker at du er back ;)

Kirsti sa...

Haaagen! tenkte jeg skulle ta en tur innom bloggen din da vettu, har ikke snakket med deg på evigheter!! hvordan gikk det på eksamen? håper alt er bra med deg! stor klem fra kirsti ;)