torsdag 17. juni 2010

Sko!

Er det noen som har et supersmart tips til hvordan man smart kan oppbevare sko? Vi har et sånt stort garderobeskap i gangen, og i bunnen der har jeg skoa mine. Problemet er at jeg der må stable i høyden. Og da snakker vi ikke om ett par på de som står helt i bunn, men fire-fem par i høyden. Dette er altså et ikke-eksisterende system som verken er bra for skoa eller for meg. For skoa sin del betyr det unødvendig slitasje, og for min del betyr det unødvendig leting og frustrasjon. I tillegg til at jeg misliker ting som ikke er i system. Linn: Litt støttende ord her hadde vært fint! Mamma og Jan Arild vil vel ta fram pekefingeren og si at jeg har alt for mye sko, men det vil jeg ikke høre på. Dere andre vil vel foreslå å kjøpe et nytt skostativ, men her er plassmangel et nevneverdig hinder. Noen som har noen superlure ideer? Ja takk!

2 kommentarer:

Jannicke Iren Johansen sa...

Det finnes sånne type stableesker til sko, så tar man vare på de og bare stabler de som esker oppe på hverandre Har sett de i sånn gjennomsiktig plast typ, men husker ikke hvor :)

L sa...

Et rop fra eksamensbøkene: Man kan aldri få for mange sko og gjennomsiktige skoesker stablet oppå hverandre, som Jannicke sier, er den beste måten å oppbevare de på. Hvis man ikke har et walk in closet som Carrie eller noe da ;-) Håper du koser deg masse med besøk i helgen <3