søndag 13. juni 2010

Konsert

Siden sist har jeg blant annet vært på konsert med Green Day på Ullevaal Stadion. Det var fredag 4. juni. Været var fantastisk, selskapet mitt var fantastisk og Green Day var perfekte! Vi sto ganske langt fremme, men det ble ikke noen særlig bra bilder med mobilen min av scena, men jeg tok noen bilder av storskjermene.


Konserten var altså veldig bra, og samboeren gleder seg som en unge til å dra til London førstkommende torsdag for å se de live på Wembley på lørdag. Da han og de han skal reise sammen med bestilte den turen i januar, visste ikke jeg når jeg var ferdig med eksamnene, så vi kunne dessverre ikke bestille til meg også. Hadde jeg på den tiden visst at jeg hadde sommerferie allerede 14. mai, hadde jeg selvfølgelig blitt med. Men jeg har overlevert en ønskeliste over hva jeg ønsker meg fra London..
Hva jeg skal gjøre når jeg har huset for meg selv en langhelg, skriver jeg om i kveld eller i morgen. Nå skal jeg vaske 2. etg! Can't wait!

Ingen kommentarer: