mandag 14. juni 2010

Reunion!

På torsdag, når Janus drar til London, kommer Marie, Marita og Susanne til Halden! Det er de tre jentene Iselin og jeg var mest sammen med når vi var i Mexico, i tillegg til Kirsti, og de skal være her helt til søndag. Kirsti skulle bort på fredag, så hun kommer ikke før på lørdag. Dette er altså første gang at så mange av oss samles samtidig etter at vi forlot Playa del Carmen den 14. mai 2008. Det var jo selvfølgelig meningen at Iselin skulle være med hele helgen, men ista fikk jeg melding av ho om at foreldrene hennes hadde bestilt sydentur til hele familien idag, så de reiser til Kreta på torsdag. Veldig synd at det kolliderer, men forstår henne godt som takker ja til gratis tur til varmere strøk med familien! Hun får ta det igjen neste gang! Også skal vi skåle for henne mange ganger! ;-) Eller hva sier du, Iselin? :-P
Oppe fra høyre: Kirsti, Marita, meg, Marie, Susanne og Iselin.

Alle skal altså bo hos meg, det var derfor jeg igår satte i gang å rydde 2. etg. Gjesterommet vårt brukes jo til vanlig både som vaskerom og roterom, så der er det ikke alltid så veldig shiny..

Jeg gleder meg hvertfall som en unge til å se jentene igjen! Og hvis værmeldingene for denne uken og helgen stemmer, tror jeg det blir en knall helg! De eneste planene vi har lagt, er reker og vin på hytta fra torsdag til fredag, harrytur, og en fest på lørdag på riktig meksikansk vis! ;-) Ellers tar vi det som vi kommer. Blir været som meldt, blir det nok litt strandtid.

Blir braaa!

3 kommentarer:

Iselin sa...

Ooooooom dere må skåle for meg a! Og gjett om jeg skal være med neste gang. Synes at hele partyet kan bli med til kreta ass. Nooo shit. Next time, biiitches! You know i love you! Jeg skal skåle for dere også. A looot.

Marie sa...

Eg ser skikkelig fram til weekend i Halden! synd du ikkje kunne væra med, Iselin! Men som Kristine seie så forstår eg deg veeery good:) Dette blir gøøøy:)

Jannicke Iren Johansen sa...

Så utrolig gøy! Da ble jo ikke helgen uten Janus og Green day så verst alikevel Kristine.

Kos deg masse:)