torsdag 29. april 2010

Slitt?

Når jeg møtte Therese på skolen idag, var det første ho sa til meg "Er du klar over at du har et forholdsvis stort hull i buksa på rumpa?!" Eeh. Nei, det var jeg selvfølgelig ikke klar over. Jeg ilet inn på handicaptoalettet, det eneste stedet på skolen hvor det er store speil, og sjekket Thereses påstand. Dette bildet viser jo at hun ikke dro en sen aprilsnarr!

Når jeg klager til Jan Arild at jeg ikke har råd til å kjøpe meg noen nye klær, kjører han hver gang på med at jeg absolutt har mer enn nok klær, og at jeg ikke trenger noe nytt. Så . Endelig. Jeg har slitt ut buksa! Og med tanke på at jeg fikk en veldig etterlengtet lønn idag som allerede nå er så godt borte etter å ha betalt tre regninger, dro jeg til byen etter skolen, som forøvrig inneholdt semesterets siste forelesninger, og kjøpte meg en ny buksetights! Endelig. Flere måneder siden jeg kjøpte meg noe nytt. Det føltes herlig!

Og dagens unnskyldning for ikke å lese til eksamen, var å rydde i skuffer og skap i gangen. Anbefales på det varmeste til andre studenter som prøver å finne excuses for ikke å lese!

Ingen kommentarer: