tirsdag 4. mai 2010

WTF?!

Jada, jada. Jeg fikk med meg både nyheter og værmeldinger igår, så jeg var mentalt forberedt på at det kunne komme litt snø i natt. Men faen. Litt?! Noe jeg ikke var mentalt forberedt på, var at det skulle bli liggende på bakken, og at det skulle ligge så mye som 15 cm når jeg sto opp kl 9! Det er det verste jeg har sett. Æsj!




Hvis jeg finne noe positivt ved dette, må det være at det kanskje blir litt mindre fælt å sitte inne og lese på eksamen idag. Igår, når det var blå himmel og 15 grader, var det ganske hardt å holde seg inne. Men hver gang jeg i dag blir maks lei av mikro, skal jeg titte ut av vinduet, hente meg en ny kopp te, og tenke at jeg har sommerferie om ti dager! Så får vi virkelig håpe at jeg slipper snø i sommerferien min!

5 kommentarer:

Hanne sa...

unnskyld, men, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Heri sør koser vi oss med vår, litt kjøligere i dag, men det er overhodet ikke no snø :D

Gro og Thor-Aage sa...

...og jeg var pokker IKKE mentalt forberedt i det hele tatt!!! Gløtta ut, trodde jeg så syner...trakk dyna godt over hodet og gav blaffen i både Spenst og morgen-trimturen!!
Har ikke tenkt meg på utsida døra før dette er borte igjen....jaggu nok av snø på bildene dine...sukk og stønn!
Har fri idag og skal sy et par vesker jeg har i bestilling...men synes likevel det er riktig så ille å sitte inne og se ut på dette!
La oss håpe det smelter før dagen er omme...

Marie MO sa...

heheh, flytt te Bergen! her skinne sole som berre da! :D om 10 daga har eg fortsatt 4/5 eksamener igjen! Du e HELDIG!!!

Stine Cecilie sa...

Godt å høre Kristine at det var flere enn meg som var forbannet over 15 cm med snø.. :/

Stine sa...

Haha, det er så sykt det! Da har jammen jeg det ganske godt her i varmen og (selvom det begynner å bli kaldere her). Godt jeg ikke skal hjem riktig enda:) hehe.