tirsdag 27. april 2010

Gleder meg til Seterrømma vi har i kjøleskapet går ut på dato!

Haha, fin tittel, ikke sant? Datoen hvor rømma tar kvelden, har jeg nemlig SOMMERFERIE! Datoen er 14. mai. Fjortende mai, ja. Helt riktig, det! Det er tidlig, og jeg elsker det! Noe jeg derimot ikke elsker, er dagene frem til det. Usj.

Janus, Alaska og jeg gikk en times tur i går i skogen bak huset vårt, og vi så ikke mindre enn to elgkadaver og én død grevling.


Elgene lukta rett og slett heeelt jævlig.

Når vi kom hjem, snakket Jan Arild med noen av naboene som jakter og som har litt peiling, og de ble jo så nysgjerrige på disse døde elgene at de gikk for å se selv. De ringte Jan Arild senere, og de er helt sikre på at det er ulv som er skyldig i de døde dyrene. I tillegg hadde det blitt sett en ulv like ved her vi bor, dagen før vi gikk tur. Jeg syns det er litt i det nærmeste laget, ikke minst på grunn av Alaska. Vil jo ikke akkurat at babyen vår, som elsker å grave og bli møkkete, skal bli tatt av ulv! Idag har jeg for øvrig vært i en veldig fin begravelse. Nå er det sengetid, siste forelesning i logistikk i morgen! Håper vi får noen superhint til eksamen!

1 kommentar:

Carolines Småbruk sa...

Eksamenslesing ja.. glad jeg var ferdig med det for noen år tilbake- bare sånn for å gni det inn ;) hehe..
En kollega av meg var i Rokke her om dagen, rett før kirken og da sprang ulven rett over veien forran bilen. Off, de er nærme ass. Tørr ikke slippe Tara når de er så nærme :/

Men lykke til med lesingen ;) Sees til lørdagen.

C