onsdag 10. mars 2010

Søndagen

Søndag startet jeg (fikk ganske så god hjelp av Janus) dagen med å rydde, kaste og vaske etter festen. Jentene hadde egentlig ikke verken rota eller søla noe særlig, så det var en forholdsvis grei jobb. Det var for øvrig fjorten ganger verre her i fjor dagen etter bursdagsfesten min, da det kun var fem stk her..

Når vi hadde ryddet her og fått oss litt frokost, tok vi med oss Alaska ut og gikk en times tur i skogen. Utrolig deilig i flott vær!
Vel hjemme tok vi med oss Cola, avis og liggeunderlag bak garasjen og lå der i sola. Hele familen; Jan Arild, Alaska og jeg. Utrolig varmt, faktisk! Svigers hadde målt 20 pluss i sola hos seg, så det var nok rundt der hos oss også. Veldig deilig og avslappende var det, og vi tok oss en liten høneblund i sola. Våren er på vei! Endelig.

Rokke Kirke, vår nærmeste nabo. Innmari kjekt med kort vei til gudstjenestene hver søndag!


1 kommentar:

Ccp sa...

Jeg kan forøvrig skrive under på at det så verre ut i fjor. Selv om jeg ikke så vordan det var der etter festen i år. :P Skjønner DU hva jeg tenker på, Kristine? :D