onsdag 31. mars 2010

Ingen grenser

Fler enn meg som ser på det fantastiske programmet Ingen grenser med Lars Monsen? Jeg blir helt målløs over hvor positive, lærervillige og ikke samarbeidsvillige disse menneskene med hver sin funksjonshemming er. Jeg blir rørt til tårer i hvert program. En snau time med disse menneskene på søndag kveld er virkelig en tankevekker for oss "friske".
Og Siv Toverød, den 19 år gamle brunetten i programmet med kun ett bein, må være Norges mest sjarmerende jente. Herregud, så søt! Hadde jeg vært hankjønn, hadde jeg garantert vært avstandsforlesket i henne!

3 kommentarer:

Jannicke Iren Johansen sa...

Jeg er så enig med deg Kristine!!
For et program, og for en vilje disse menneske har <3

Jannicke Iren Johansen sa...

Svarte på komentaren din på bloggen min, men tr det her og jeg:)
Headeren har jeg laget selv i photoshop-får skikkelig dilla i perioder. Har laget alle headerne jeg har hatt selv:)

Marie sa...

UPDATE! :-D