torsdag 25. mars 2010

Jada, jada. Lenge sida sist bla bla bla. I know. Meen, deres skyld! Askjedelig å blogge når ingen kommenterer! Såh!

Idag var planen min å være på forelesning i Finansiering og investering fra 11 til 15, deretter sette meg i bilen og kjøre rett til Oslo fra skolen. På vei til skolen kl 10.45 får jeg selvfølgelig..migrene. Faen. Hvorfor får jeg alltid det når det passer dårlig? Sånn som igår, for eksempel. Da hadde jeg ingen planer etter kl 15. Da hadde det på en måte passet å ha migrene. Da kunne jeg jo bare lagt meg. Så ja. Men nei, det kan jeg vel ikke styre..

Etter en time på forelesning, orket jeg rett og slett ikke å sitte oppreist, så nå er jeg hjemme under dyna. Skal skynde meg å sove litt, for jeg vil til Oslo! Skal nemlig besøke Iselin og Kiir! :-D Skal sove der til i morgen, og ta de med meg hjem til Halden i morgen så de får litt påskeferie.

Iselin og Kiir. Rart jeg gleder meg?


Sånn, natta! To timers intensiv soving. Fus for å være bra i hodet når jeg våkner!

3 kommentarer:

Marie sa...

Jippiii, update! Elske updates på kristinehagens! :D

Iselin sa...

Hipp hipp hurra :)) Det er så digg når du handler på rimi for 5000 kr, har med blomster og i tillegg tar oss med tilbake til halden! Tommel opp for deg!

Malin sa...

Enjoy! :)