torsdag 28. januar 2010

Mamma ble ny!

Her ser dere min nye, spreke mamma. Det var tre forskjellige antrekk hun skulle fotrograferes i, og hun kjøpte med seg to av de hjem. Øverst ser dere før og etter, og nede er de to andre antrekkene.


Bildene som kommer i bladet, blir jo selvfølgelig mye bedre enn dette, da jeg prøvde å ikke gå i veien for fotografen, i tillegg til at det er grenser for hvor bra mitt kamera er på litt avstand.. Men hun kommer i Hjemmet en gang i februar, jeg sier ifra når! :-)

Mamma kjøpte med seg det grønne antrekket, i tillegg til det svarte og hvite (nede til venstre). Dette er klær som er kjøpt i litt mer eksklusive butikker enn Kappahl og Lindex, og jeg syns det var utrolig deilig å se at mamma kunne bruke litt mer penger på seg selv. Noe hun så godt som aldri gjør ellers.

Da vi var ferdige hos Hjemmet, møtte vi pappa (som kom fra kurs på Hamar) på Egon på Byporten. Han så også ganske så fornøyd ut da han fikk se sin "nye" kone. Angelica og Else-Marit (kusine og tante) var også på Oslotur igår, så de spiste sammen med oss. Etter middagen, tok vi damene en liten shoppingrunde mens pappa ble sittende på Egon. Klokken 18 tok vi alle sammen toget hjem til Halden.

En utrolig morsom og koselig dag med verdens beste mamma!

Så, hva syns dere? :-D

8 kommentarer:

Susanne sa...

Så flott hun ble :D Herlig at hun brukte penger på seg selv ;) Likte godt det antrekket nede til venstre!

Iselin sa...

High five for Mona! :-)

L sa...

Så fin :-)

L sa...

Og bloggen har blitt ny også! Nice :-)

Mona sa...

Tusen takk; Kristine. Jeg hadde en herlig dag, fordi du meldte meg på. Glad i deg, Kristinemor:-))

Jannicke Iren Johansen sa...

For en sprek mamma du har Kristine:)

Stine sa...

Hun ble jo kjempe fin da, Kristine :)

Cc sa...

Oj, det får man si. Veldig fin forandring! :-)