lørdag 30. januar 2010

Dagens aktiviteter

Nå tar det jo helt av her! Tre innlegg på én dag. Men, det er vel egentlig fordi jeg glemmer å skrive det jeg har tenkt.. Glemte å fortelle hva Janus og jeg skal ta oss til idag! Planen er at vi skal hente Tor-David i 14-tiden. Gutta skal klatre en drøy time, mens jeg har planer om å bli sluppet at på Borg Amfi for litt vindushopping. Kl 16.30 skal vi tre, altså Tor, Janus og jeg, møte Angelica som jobber til kl 16 på Skeidar i Moss, på Superland. Det er altså Quality-hotellet i Sarpsborg hvor det er badeland. Oh yes, vi skal bade og hygge oss i både skliene og boblebadet! Blir nok moro! :-) Når vi føler at vi har nådd maksgrensen for inntaket av klorvann, skal vi hjem til Angelica og Tor og spise og bare slappe av. Jeg har laget amerikansk pannekakerøre som jeg har planer om å ta med og steke hos de. Nam! Blir en herlig lørdag!

2 kommentarer:

Susanne sa...

åååh.. misunnelse!

Jannicke Iren Johansen sa...

Vindusshopping?
Det pleier jeg å si til samboeren min også!!;)