tirsdag 5. januar 2010

Godt nyttår, folkens!

Nå er jeg tilbake. Tror jeg.. Har verken hatt lyst eller tid til å blogge i julen. Men hvis jeg nå skal starte opp igjen, blir det alt for mye å skrive hvis jeg skal fortelle alt som har skjedd siden jeg blogget sist, 11. desember. Derfor vil jeg bare nevne noe av det jeg har drevet med og vise litt bilder fra julen.

Jeg har..

..scrappet julekort til venner og kjente:





..sittet under dyna og baket pepperkaker med elsklingen på julaften:

..feiret julaften med den beste familien:

Øverst: lillebror og onkel Jørn. Nede til venstre: elsklingen min. Nede til høyre: Natalie og meg.

Lillebror og Jan Arild spilte litt gitar og sang etter at gjestene hadde dratt :-)


..vært ute i kulda og grillet pølser på bål med Rannveig, Christin, Jan Arild og fotballproffen (aka. Jonas F.O.):

Jan Arild har ny sekk, og han brukte denne anledningen til å teste den. Han fylte derfor sekken full med ved, og spaserte med høy fart. Konklusjonen ble: en veldig bra sekk! De to små bildene til høyre, er tatt fra huset vårt.


..frøset i huset vårt som har over middels god gjennomlufting. Ufrivillig gjennomlufting. Men mellom 10 og 13 grader innendørs, er jo bare hyggelig, det! Nææt.
Bildet til venstre er altså vinduene våre på huset. Jadda..


..tilbragt tid med verdens beste jenter:


..bowlet med Stine, Tore, Eivind, Marlene, Oda og Jan Arild:


Stine og Marlene (som for øvrig ble dagens vinnere) in action!


..feiret overgangen til 2010 med de beste:




..vært i en del familieselskap:

..besøkt Kriss, Linnea og verdens søteste Bastian:


Håper noen syns det er hyggelig at bloggingen min er tilbake.. ;-)

Godt nytt år til dere alle!

5 kommentarer:

Elise sa...

Jeg synes det er veldig hyggelig at du er tilbake! ;-)) Hvordan ble du på håret forresten..? Love <3

Malin :) sa...

Veldig fornøyde :)

L sa...

Yey! Midt i eksamenslesingen, passet perfekt! ;-) Hihi. Morsomme og hyggelige bilder, Jan Arild som tester sekken i høy fart er en min favoritt.

Susanne sa...

Så koslig! Ser ut som du har hatt en herlig jul ;)

Kiir sa...

Jeg synes det er helt topp at du er tilbake!:) På tie!