tirsdag 7. april 2009

Tilbake i Halden

På godt og ondt? På godt fordi de fleste av jentene er hjemme på påskeferie! Og fordi jeg har fri fra skolen. Fri og fri. Har masse jeg burde gjort.. Blir sint bare av tanken. Men men. Og på ondt fordi jeg savner varmen, bassenget, sola, stranden og stemningen.

Har hatt en utrolig fin tur! Bare slappet av og kost meg. Tatt det veldig pent, ingen partytur sådan. Guttene skulle jo trene kl 09 nesten hver eneste morgen, så da blir det brått ikke like aktuelt med å ta av med alkoholen. Men fredag tok vi litt av, noen mer enn andre..

Jan Arild og Solvang hadde tequilakonkurranse. Førstnevnte klarte seg så absolutt best! :-P Men Sola nekter å innrømme det..

Ellers gikk det i soling, kortspilling, 90 minutters spa med tyrkisk bad, spising og ikke minst besøk til gamlebyen i Side for titting og litt shopping. Generelt en veldig bra tur!


Helt OK! ;-D

2 kommentarer:

Jannicke Iren Johansen sa...

Herregud så nydelig bilde av dere er når dere holder hverandre i hendene! skulle ikke vært lov <3

Skjønner det er kjipt å komme tilbake hit, men jeg LIKER at du er hjemme så du får blogget litt igjen;)

Susanne sa...

Så deeiliigt :-)