søndag 19. april 2009

Sykkel

Jeg har nå bestemt meg for å kjøpe sykkel! Planen var å kjøpe den igår, lørdag, men etter å ha tatt turen innom nettbanken før jeg skulle til å dra til SuperG, måtte jeg brått senke farten på planen min.. Med tanke på at billånet og abonnementet på Family Sports Club blir trekt i løpet av morgendagen, må nok sykkelen vente til neste lønning fra Rimi. Noe jeg faktisk syns er ganske så trist, da jeg var innmari (fint ord, jeg vet) klar for å ta fatt på mitt nye liv på sykkel. Jeg ser for meg at jeg kommer til å trene (les; sykle) mye mer enn jeg gjør nå om dagen. Dette fordi jeg er langt under middels glad i å jogge, i tillegg til at jeg syns det tar en del tid å dra ned til treningssenteret. Noe som også virker meget bortkastet når sola skinner, noe den gjør svært så ofte nå om dagen. Dessuten bor jeg i Rokke, et sted hvor jeg etterhvert har forstått at minst 90 % av Haldens syklister syns det er meget bra å sykle. Aldri sett så mye sykkeltrafikk noe annet sted. Så nå ser jeg frem imot 1. mai, da neste lønn fra Rimi skal være på plass. Med mindre noen har noen slanter til overs for tiden og gjerne vil sponse min gode idé?

Det er denne jeg har planer om å kjøpe: Diamant Mixed Cut 20.00

2 kommentarer:

L sa...

Lover deg at du kommer til å trives med ditt nye liv som syklist! ;-) Jeg elsker det. Må bare legge til at jeg tror sykkeltrafikken i København slår Rokke på en god dag altså. Vi ble nettopp kåret til verdens beste by for syklister! Hurra! Og hurra for oppdateringer! :-D

Beergen sa...

Eg kjøper sykkel til deg, lett!