fredag 27. mars 2009

Tyrkia om to dager!

JA! Og gjett om jeg gleder meg desto mer etter å ha våknet til enda mer snø idag tidlig! Fysj! Nå er det nok vinter for i år!
Natt til søndag drar vi samlet med buss fra Strupe. Grunnen til at avreise er fra Strupe og ikke Rokke, er fordi ikke Janus (Jan Arild) og jeg skal dra alene, men sammen med Kvik Halden. A-laget skal på treningsleir, og "fotballkonene" ¨får lov til å være med!

Skal bo på et utrolig fint hotel, og været er i skrivende stund veldig bra! Can't wait!


For spesielt interesserte, kan dere se hjemmesiden til hotellet her: http://www.emirhanhotels.com/en/xanthe.htm

Jeg syns det ser helt utrolig fint ut! I tillegg er det all inclusive, så vi kan spise og drikke så mye vi vil døgnet rundt! ;-D Deilig.

5 kommentarer:

L sa...

Åh, det så jo bare helt herlig ut. Misunneliiiiig! Ikke bli brun!! Haha ;-)

Susanne sa...

Hørtes jo ok ut ;-)

Jannicke Iren Johansen sa...

God tur Kristine!! unner deg litt sol,men ikke kos dere FOR mye er du snill;)

Kristine sa...

Tusen takk, jenter! :-)

Jannicke Iren Johansen sa...

Jaggu fint du er tilbake snuppa! synes liksom det har vært litt dårlig med kommentarer på bloggen min den siste tiden nå uten deg;)