torsdag 19. juni 2008

Torsdag formiddag

Dette blir intet langt innlegg, da jeg har det litt travelt. Skal 1) pakke ut av kofferten jeg hadde med til Trondheim (den ble jaggu fullere på vei hjem enn opp dit.. Kan ikke fatte..), 2) legge ut bilder fra den nettopp nevnte bartebyvisitten, 3) hjelpe til med "helgerengjøringen" i heimen, 4) rydde i smykke/armbånd/klokker/alt mulig-skuffen(e) på badet (mamma syns det var mye bedre plass der da jeg var i Mexico.. Pussig) og 5) sminke meg og skifte til åpen dag på Fresenius Kabi.
Holder nå på å legge ut bilder fra helgen, men opploadingen har allerede failed en gang. Håper det går nå.. Ellers får bildene drøye enda et par dager..


Turen til Cathrine og Malin var kjempehyggelig og morsomt! Både fredag og lørdag formiddag/ettermiddag gikk med til shopping, og det ble for min del brukt litt for mye penger.. Fredag kveld var vi ute og spiste, før vi gikk hjem i leiligheten og så på film og preka. Mysigt!
Hadde masse jenter i leiligheten deres på lørdag kveld, også ble det selvfølgelig bytur senere. Veldig artig å gå ut i en større by hvor man ikke kjenner alle.. :-) Cathrine og Iselin mekket Big One når vi kom hjem og jeg sovnet mens jeg spiste. Å ligge i senga og spise etter en fuktig bytur er ikke det smarteste. Brant meg i ganen gjorde jeg óg. Men jeg husker det smakte veldig godt med perfekt stekt pizza etter byturen. Er det noe Cathrine kan, er det å steke Big One i fylla! ;-D


Søndag ble vel sånn ca som en søndag i Halden pleier å være.. Sov lenge, følte oss dårlig, ble liggende/sittende utover ettermiddagen. Vi var på kino på kvelden, What happens in Vegas, søteste filmen på leeeenge! Om piffen i forholdet er borte, bør man ta med seg kjæresten på denne! Man blir garantert nyforelsket! De tre jeg hadde som følge, henholdsvis Malin, Iselin og Cathrine, ble nyforelsket de óg! Og det til tross for at de ikke har kjæreste! Dét er ikke dårlig jobba! Og Ashton er jo til å spise opp..

Mandag var det tid for hjemreise, men we'll be back!


Igår hentet Oda, Iselin og jeg Marlene og Nathalie på Landvetter. De kom hjem fra Australia for sommerferie, og blir i landet i en mnd. Utrolig koselig å se de igjen! De var seg selv like, bortsett fra Marlenes brune hår.

Denne uka har jeg fri hver dag, utrolig deilig med en miniferie før mandag til fredag-jobbingen starter for fullt førstkommende mandag. Da er det Handelsbanken som gjelder for meg. Gleder meg til å komme i gang og forhåpentligvis lære masse! Men etter et forholdsvis avslappende siste halvår, kan det bli hardt med kun helgefri, les lørdag og søndag, i seks uker. Men det skal nok gå fint! Uansett ganske sikker på at dette vil bli den mest givende sommerjobben jeg har hatt hittil.

I morgen blir det Sverige på meg. Det er Midtsommar som står på planen, og jeg skal ta turen til Marius og Natalie i Strömstad. Det blir midtsommarfest i leiligheten deres, gleder meg! Natalie spurte om jeg ville komme på formiddagen for å gå en tur og kanskje ordne en blomsterkrans. "Det er jo midtsommar", som hun selv sa. :-) Blir koselig.

Nå må jeg fortsette med utpakkingen av kofferten, det ble jaggu et forholdsvis langt innlegg likevel.. Typisk.

Ingen kommentarer: