torsdag 26. juni 2008

Handelsbanken, fotball, spillekveld m.m

Tjolahopp!

Jeg trives fortsatt meget godt i banken, det samme gjelder lunsjene. Kommer rett og slett til å bli feit i sommer. Men men. Lunsjen er fantastisk, så jeg klager ikke! Jan Arild er uansett glad i feite mennesker! ;-D

Igår så jeg som sagt Berg-Kvik. Kan ikke si at Berg imponerte noe særlig. Kristoffer Solvang og hans lag derimot, viste seg som flere hakk bedre på Berg Stadioen igår kveld. Før kampen fikk jeg for øvrig tre røde roser av min kjære, da vi igår hadde vært sammen i en mnd :-) Ntååh.

Om sånn ca 23 minutter blir jeg hentet av Hanne. Da er det dags for spillekveld. Fikk inside info ista om at det vil bli servert nachos og mye annet godt, så dette blir en höydare! Dessuten har Eirik (Paulsen) og hans kjære, henholdsvis Caroline Kruse, slengt seg på spillekvelden! Blir braa!

Ingen kommentarer: