søndag 1. juni 2008

Årets første ordentlige sommerhelg

For en deilig helg! På fredag var Ida, Kiir, Iselin og jeg i Strömstad og spiste pizza på Simon's Hörna. Dét er sommer, det! Deretter bar det tilbake til Halden for vin på verandaen til Jon Ivar. Kiir, Iselin, Kim, Tommy, Jon og jeg. Utsikt til festningen, kvalitetsmennesker, vindstille og stearinlys. Det kan rett og slett ikke bli annet enn god stemning. Jättetriveligt! Gleder meg allerede til flere slike kvelder i sommer! Vi tok en liten tur på Hannestad, men er ikke det helt store på et sånt sted når man selv er så godt som edru. Jeg var for øvrig helt edru, da jeg kjørte.
Lørdag dro Iselin, Oda og jeg på hytta til Iselin. La oss på brygga og slikka sol i noen timer, ubeskrivelig deilig. Sommer!
Senere dro jeg til Kiir hvor hun hadde laget spagetti á la Karoline til seg selv, Jon Ivar, Ida og meg. Veldig godt! Oda og Iselin kom også etterhvert, og vi tok noen drinker før vi gikk opp til Caroline Fuglevik for "alle er hjemme igjen-fest". Så godt som alle jentene var samlet, kjempekoselig å se alle igjen! Ble en forholdsvis fuktig bytur, og formen idag var virkelig deretter.. Fælt. Sov hos Iselin, så vi krabbet oss ut av senga, ned på verandaen og la oss i skyggen og lo av ting som egentlig ikke var særlig morsomt.
Herlig.
Nå er jeg hjemme i dalen, og formen er på bedringens vei.

Ser også fram imot uken som kommer. I morgen skal jeg være med pappa på campingen for å slikke litt sol. Blir kassa på Rimi tirsdag og onsdag, men onsdag kveld skal Iselin, Kiir, Oda og jeg ha
rekeaften på verandaen i Bekkenstenveien. Rekeaften med en liten tvist; Iselin og Oda liker ikke reker. De skal denne kvelden læres opp til både å skrelle de og ikke minst til å like de. Må innrømme at Kiir og jeg har litt av en oppgave foran oss. Men jeg gleder meg! Blir jättemysigt!
Torsdag skal jeg til frisøren for å få litt striper og klippe meg. Til helgen er min kjære ferdig med skolen i Bø, og kommer hjem til Halden for en god stund. <3

Takk for en kjempehelg, jenter! Glad i dere!

2 kommentarer:

Kiir sa...

Ja, det har vært en utrolig bra helg altså!:)
Heldigvis er jeg halvt sørlending, så vi skal nok få konvertert både Isse og Oda! :) Reker er jo digg!

Anonym sa...

Jaaa, nydeligt med lita vin på kvelden!