torsdag 18. februar 2010

Torsdag kveld

Fikk brått over meg i 19-tiden at jeg skulle bake kanelboller. Som tenkt, så gjort. Nå er jeg mett. Nettopp kjørt i meg fem boller og en kopp kakao. Men fader, så godt det var! Jeg kan hvis jeg vil!

Når samboeren kom hjem fra jobb og klatring kl 18 hadde jeg laget hjemmelaget grønnsakssuppe. Denne gangen ble den visst enda bedre enn forrige gang. Hilsen Janus. Jeg kan ikke komme på hva jeg kan ha gjort annerledes denne gangen, men. Det ble kanskje litt mer lapskaus enn suppe forrige gang. Og det er jo suppe Jan Arild vil ha. Så kan ha vært det.. For som du ser er dette suppe, ikke lapskaus:


I morgen stikker Jan Arild til fjells, og etterlater seg Alaska og meg her alene i huset. Som den pingla jeg er, har jeg derfor invitert hit en venninne som jeg ser alt for sjelden, så hun skal overnatte her. Blir koselig!
For dere som lurte på hvorfor han stikker til fjells sånn helt uten videre (eeehm, noen syns kanskje det ikke er så unormalt å ta seg en overnattingstur i skogen på Blefjell, men det syns jeg), så skal han sjekke terrenget der hvor han skal på tur med en av klassene han er lærer for på Kalnes vgs. Nå får jeg kjeft fordi jeg skrev at han skal sove i skogen. Det er visst ikke skog der.. Det heter på vidda.

Nå er det leggedags. Fri fra skolen i morgen, men jeg har tenkt meg på spinning kl 10. Det blir Alaskas første to timer hjemme alene.

2 kommentarer:

L sa...

Åh, de bollene så ikke litt gode ut engang da! :-O

Silje sa...

Ååh, får vann i munnen av å se på de bollene :) Gi meg en og a!