mandag 8. februar 2010

Babyen vår!

Her er barnet vårt som Jan Arild hentet i Alvdal igår. Det var 90 mil å kjøre, men det var det verdt! Ho er jo sååå vakker! Ho er ti uker gammel og er en Alaska Malamute.
Problemet nå er navn.. Vi blir ikke enige. Hehe. Om noen har noen fantastiske forslag, er det bare å rope!

Vakker, ikke sant?

Mens jeg ventet på at Jan Arild skulle komme hjem med barnet vårt, noe som tok tolv timer (!), dro jeg til Nordby og kjøpte litt hundegreier:


Hun har sovet på gulvet på rommet vårt i natt, det sto at hun burde sove i samme rom som eierne den første uka i den mappa vi fikk med fra selgeren. Hun la seg stille ned på teppet sitt så fort Jan Arild og jeg slukket lyset, og hun lagde ikke en lyd før vi var våkne i 7.30-tiden! Herlig!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer så masse. Hun var jo nydelig da. Bra at hun slo seg til ro så fort. Tyder på bra gener...Gleder meg til å se henne.
Navneforslag: (A)Laska

Pappa

L sa...

Så fin! Er dessverre ikke så god med navn. Men dere finner et fint et vet du ;-) Må kanskje være noe som er lett å kalle med og sånn`?

Elise sa...

Vakker! :)

Hanne sa...

Grættis! gleder meg masse å se ho i påska ( ser ut som jeg kommer meg hjem før det)!!! Petra er mitt forslag :D

Kiir sa...

Så nydelig!:D Gratulerer! Også så flink som slo seg til ro med en gang.

Så gøy å finne navn!

Mine bidrag til navnekonkurransen er:
Alvhild - navn med røtter til opphavnsstedet, men forferdelig å rope.
Sprockit - Egentlig en hanhunn fra fraglende, men what the heck, det er et flott navn.
Ami - spiller på det franske ordet for venn
Amelie - fordi det er en jækli fin film
Aldri - fordi det er fint
Kalotte - fordi det er gøy
Sessen/Sissi - fordi det er med S, og jeg vet om en kul hund som het det.
Zsa-Zsa- fordi det er tøft med Z, men uttales S.

Line sa...

Så nydelig!! Hm, absolutt ikke god på navn desverre, med tanke på Rut:)!

Elise2 sa...

Rut ække så gæli navn på en hund da Line, sant Kristine? :-) Så hvorfor ikke matche med Randi, Rigmor, Gudrun eller noe i den stilen?! ;-D Hoho :-) Søt var ho iallefall, gratulerer!

Caro Fugl sa...

Ntå, så søt ;D
Alva er også litt fint navn;)