torsdag 4. februar 2010

Innmari givende innlegg

Nå har jeg egentlig ikke noe jeg vil fortelle. Men jeg kjeder meg (har masse jeg burde gjort, men ingen av de tingene er spesielt morsomme), fryser, har sykt lyst på sjokolade og er litt gretten, så da kan jeg jo like gjerne skrive litt.. Jeg burde for øvrig sittet på spinningsykkelen på Family nå. Hadde meldt meg på Spinning 60 kl 17.00, men hadde verken lyst eller ork. Jeg får litt dårlig samvittighet, men ikke veldig. Har vært såpass flink de siste ukene. Dessuten var jeg på step på tirsdag. Byttet jobbevakt med Ann-Helén denne uken, så jeg hadde fri på tirsdag, og jobbet igår. Sju timer på Rimi var like givende som vanlig. Oh yeah.

Vi har et ganske krevende og omfattende gruppeprosjekt i det ene faget på skolen; logistikk. Karakteren vi drar i land der, teller 40 % av den totale karakteren i faget, eksamen 60 %. Så her gjelder det å gjøre det bra. Noe som stresser meg veldig. Prosjektet går ut på å finne en bedrift fra real life å jobbe med, få vite noen problemer innen logistikk som bedriften har, og deretter løse problemet ved hjelp av den såkalte ti-trinnsmodellen. Jeg blir litt sliten bare av tanken. Har aldri vært noen fan av innleveringer i ett fag som tar all tiden man burde brukt på andre fag. Men men. Jeg bestemmer ikke det heller.

I morgen skal Janus, lillebror Petter, mamma, pappa og jeg på Bye og Rønning-show! Har jeg fortalt dette før? Hmm. Hvertfall. Vi skal først spise middag på Bakgården. Middag + show er bursdagsgave fra Petter og meg til mamma og pappa. De fyller ikke før i mars og april, men vi ville ta de med på Bye og Rønning, så da fikk det heller bli en tidlig brusdagsgave. De ble hvertfall utrolig glade når de fikk kortet hvor det sto hva vi skulle ta de med på! Moro.


Nei, nå skal jeg ha sjokolade. Det hjelper nok mye på denne nevnte treningssamvittigheten, tenker jeg. Jadda.

Ingen kommentarer: