mandag 27. april 2009

Søte barn

Var igår i familieselskap for å feire lillebror som ikke lenger er så liten. På mamma sin side har jeg fem søskenbarn, og på pappa sin side har jeg sju. Jeg har med andre ord en ganske stor familie, så det hender vi deler opp selskapene, et Pettersen-selskap og et Hagen-selskap. Denne gangen var begge familiene samlet samtidig, veldig hyggelig! Med årene har jeg fått det for meg at familieselskap er veldig koselig! Mange av mine beste venner er kusiner og fettere, og da er det jo ingen byrde å gå i selskap. Men grunnen til dette innlegget, er de to yngste i familien.

Sebastian og Leona


Hvis ikke disse to er søte, så vet ikke jeg. En Hagen og en Pettersen. Sebastian er en Hagen, og er sønnen til min kusine Marianne. Han ble to år i mars. Leona er en Pettersen og er min yngste kusine, og runder to år i september. Disse har ikke vært særlig mye i selskap sammen før, men igår fant de virkelig tonen. Leona er i utgangspunktet ganske forsiktig og stille av seg, men når Sebastian kom og tok ho på skuldra mens han tittet undrende i ansiktet hennes, var det gjort. De ble perlevenner og lekte, lo og koste seg hele kvelden. Favoritten igår var å sammen sitte der de sitter på bildet, nemlig i hundesengen til mamma og pappas hund. Toppen av kaka var når de i tillegg ble dratt rundt på gulvet mens de satt sammen i hundesenga og holdt seg fast mens de skrattlo ;-D Dere kan jo tenke dere hvem som var kveldens midtpunkt.. ;-)




1 kommentar:

Susanne sa...

Så søte de va :-)